Milánói Dizájn-hét

Milánói Dizájn-hét: a Fuorisalone rendezvényen a GROHE ünnepélyes keretek között mutatja be legújabb, modern „Spa” termékcsaládját, az ATRIO-t.

A milánói Dizájn-hét az innovatív építészet és a modern formatervezés rajongói által egyik leginkább várt rendezvény minden évben. Az udvaron a GROHE tervezői csapatának egyedülálló installációját láthatjuk majd, a cég teljesen megújult bemutatótermében pedig bemutatkozik az új GROHE ATRIO SPA kollekció – igazi ünnepe lesz ez a legújabb dizájn-ikonnak, amely maga a megtestesült elegancia és precizitás.

Az ihlet és az alkotás legmagasabb foka – amikor április 17-én a nemzetközi dizájn- és építészeti világ képviselői részvételével megnyílik a milánói Dizájn-hét, a GROHE egy új dizájn-ikon újraértelmezésével debütál: a Fuorisalone dizájnbemutató látogatói a cég Via Crocefissón található, megújult bemutatótermében részt vehetnek a GROHE ATRIO exkluzív termékbemutatóján. A GROHE lenyűgöző installációja drámai és dinamikus élményen keresztül mutatja be a látogatóknak az új termékcsaládot. A termékcsalád formatervezése megteremti az örökérvényű és mégis modern dizájn új generációjának meghatározó stílusjegyeit.

A milánói Dizájn-hét egyedülálló a szakmai kiállítások között abban a tekintetben, hogy a látogatók sehol másutt nem nyerhetnek ilyen alapos betekintést az iparág legújabb trendjeibe. Április 17-étől 22-éig ismét Milánóban gyűlnek össze az építészek, belsőépítészek, a szaksajtó képviselői és a dizájn szerelmesei a világ minden tájáról. A kiállítás fő attrakciója a Fuorisalone, amely évről évre látogatók százezreit vonza. A legismertebb dizájnerek és a fiatal tehetségek, valamint a globális márkák pop-up kiállításokkal, bemutatókkal és rendezvényekkel varázsolják különleges látványossággá a városközpontot. Természetesen a GROHE-nak és díjnyertes tervezői csapatának is ott a helye!

A GROHE az idén részese lesz a Milánó szívében megrendezett, felülmúlhatatlan dizájnbemutatónak. A cég bemutatóterme április 17-én, a Fuorisalone megnyitóján már várja a látogatókat. A nagyközönség nemcsak vizuálisan, hanem minden érzékszervével megtapasztalhatja a GROHE legújabb divatszínekben bemutatott termékcsaládjait: a GROHE ATRIO-t szálhúzott kemény grafit, a GROHE ESSENCE-t elegáns „meleg naplemente”, a GROHE Lineare-t pedig tiszta króm árnyalatban.

A GROHE ESSENCE Spa Colours és az AQUASYMPHONY luxuszuhany jóvoltából a GROHE két olyan termékcsaládot mutat be, amelyek stílusos kialakítása a forma és a funkció páratlan összhangját valósítja meg, valóságos wellness-oázist teremtve a fürdőszobában. Figyelemre méltó újítást képviselnek a GROHE RED és BLUE HOME ivóvíz-rendszerei is, amelyek révén közvetlenül a tetszetős konyhai csapból engedhetünk 100 °C-ra forralt, vagy épp szűrt és az ideális ivási hőmérsékletre hűtött vizet, szénsavas, közepesen buborékos vagy szénsavmentes változatban. Ennek köszönhetően minden látogató ízletes frissítőre is számíthat a kiállításon.

A GROHE április 18-án sajtóreggelivel várja a média képviselőit, majd ezt követően végigvezeti őket a bemutatótermen és a művészeti installáción. Este a cég az építészeti és a dizájn szakma képviseletében meghívott vendégek számára szervez VIP vacsorát. A milánói Dizájn-hét április 17-étől 22-éig, minden nap 10-től 20 óráig várja a látogatókat; a bemutatóterem április 18-án, szerdán 10-től 14 óráig tart nyitva.