EZEK VAGYUNK!

A GROHE CÉG BEMUTATÁSA

A GROHE cég a teljeskörű fürdőszobai és konyhai megoldások vezető világmárkája. A GROHE 2014 óta az innovatív szaniter berendezéseket és lakásfelszereléseket gyártó LIXIL céghez tartozó, kedvelt márkák táborát erősíti. Hogy valóban a víz tiszta örömét nyújthassa („Pure Freude an Wasser”), minden termék olyan márkaértékeket testesít meg, mint a minőség, a technológia, a dizájn és a fenntarthatóság.

A márka GROHE QuickFix és GROHE Professional termékcsaládja, valamint prémium almárkája, a GROHE SPA révén olyan termékmegoldásokat és szolgáltatásokat kínál, amelyek könnyebbé és élvezetesebbé teszik az életet. Ezek mindegyikét úgy alakítottuk ki, hogy megfeleljen a GROHE szakmai partnerei és differenciált célcsoportjaik egyedi igényeinek.

A márka egész tevékenysége a vízre épül, és ennek megfelelően erőforráskímélő értéklánccal járul hozzá a LIXIL felelősségvállalási stratégiájának megvalósításához: ennek elemei a szén-dioxid-semleges* gyártás, a felesleges műanyagok száműzése a termékek csomagolásából, valamint a víz- és energiatakarékos terméktechnológiák, mint amilyen a vízvisszaforgató GROHE Everstream zuhany. GROHE X elnevezésű hibrid kommunikációs „ökoszisztémának” köszönhetően a márka új lendületet ad az iparágnak. A márka a márkaélmény-oldalon digitálisan, a németországi Hemerben található GROHE X márka- és kommunikációs élményközpontban fizikailag vagy hibrid módon, sőt, a több országot bejáró GROHE X kamionokkal turné keretében is összekapcsolja az embereket – ezzel is a LIXIL céljának megvalósításán dolgozik, hogy „valóban kényelmesebb, élhetőbb otthont teremtsen mindenkinek, mindenütt”.

*A CO2-kompenzációs programokat is figyelembe véve. Bővebb információ: grohe-x.com/sustainability

A LIXIL CSOPORT BEMUTATÁSA

A LIXIL (TSE-kód: 5938) innovatív szaniterberendezéseket és lakásfelszereléseket gyárt, amelyek megoldást nyújtanak a hétköznapok problémáira, és valóban kényelmesebb, élhetőbb otthont teremtenek mindenkinek, mindenütt. Japán hagyományainkra támaszkodó csúcstechnológiánk és innovációnk jóvoltából a lakásba minőségileg újat hozó termékeket állíthatunk elő. De a LIXIL-t az teszi igazán különlegessé, ahogyan ezt megvalósítja: átgondolt formatervezéssel, vállalkozó szellemben, elköteleződve a felelős üzleti növekedés és amellett, hogy mindenki számára elérhetőbbé tegye ezeket a termékeket. Filozófiánk olyan, az ágazat legjobbjainak számító márkákban ölt testet, mint az INAX, a GROHE, az American Standard és a TOSTEM. Több mint 150 országban tevékenykedő körülbelül 55 000 munkatársunk büszke arra, hogy olyan termékeket készíthet, amelyek naponta milliárdnál is több ember életében vannak jelen. További információ: www.lixil.com

MÁRKAÉRTÉKEINK

Minőség, technológia, dizájn és fenntarthatóság. Négy márkaérték, amelyek jól mutatják, mennyire fontos számunkra, hogy kivételes élményt nyújtsunk. Csak a legjobb minőséggel érjük be, mert azt akarjuk, hogy ha valaki megnyit egy GROHE-csaptelepet vagy belép egy GROHE-zuhany alá, azonnal érezze a különbséget minden más termékkel szemben.

MINŐSÉG

MINŐSÉG

A LIXIL tíz piacon 79 gyártóüzemből álló, globális gyártási hálózatot működtet, hogy a világ minden részén eleget tehessen vásárlói igényeinek. Ezek közül három piac öt gyártólétesítményében készülnek a GROHE-márka termékei. Mindegyik üzem egységes szabványokat és technológiai eljárásokat alkalmaz, amelyek jóvoltából világszerte a legszigorúbb követelményeknek megfelelő minőséget garantálják forma és funkció tekintetében.
A gyártási hálózat képes rugalmasan alkalmazkodni a GROHE folyamatos termékinnovációihoz, a csúcstechnológiás gyártási környezet a legösszetettebb műszaki elvárásokat támasztó termékek előállítására is alkalmas.
A vállalat büszke arra, hogy a nyersanyagtól a késztermékek szállításáig tartó teljes folyamat során 90 százalék feletti gyártási mélységet tud felmutatni. Ide tartozik a csaptelepek lényegét adó saját márkás GROHE-betétek gyártása is, amelyeknek termékeink a tartósságukat és az utánozhatatlan GROHE-érzést köszönhetik. Az egységes technológiai folyamatok mellett mindegyik gyár a legmagasabb fokú minőséget és vásárlói elégedettséget biztosítja.

TECHNOLÓGIA

TECHNOLÓGIA

A GROHE több mint 80 évvel ezelőtti alapítása óta élen jár a fürdőszobai és konyhai innováció terén.
Olyan jelentős állomásait emelhetnénk ki ennek az innovációs múltnak, mint az 1956-ban megjelent első „nép termosztátja”, a palackozott ivóvizet feleslegessé tevő GROHE vízrendszerek 2009-ben, vagy az első háromdimenziós fémnyomtatással készült csaptelepek 2019-ben. A GROHE az ügyfelek igényeire reagálva jobb életminőséget biztosító és fenntartható termékmegoldásokat dolgoz ki, amelyek többet, különlegesebbet nyújtanak a fogyasztók számára.
Ám a GROHE-termékek útja még ma is a németországi Sauerland régióban kezdődik: A németországi Hemerben 2018-ban újonnan megnyílt kutatási és fejlesztési központot a legmodernebb technológiákkal szereltük fel, amelyek segítségével folyamatosan feszegetjük a megvalósíthatóság határait.

A Hemerben működő laboratórium a szaniterágazat első olyan fejlesztési laborja, amelyet a német akkreditációs testület, a DAkkS az újratanúsításkor is alkalmasnak talált szerelvények bevizsgálására.
Az akkreditáció jóvoltából lerövidíthető a termékfejlesztés és a piaci bevezetés közötti idő, mivel a vállalat házon belül, a saját laboratóriumában végzett független teszteljárásokkal folytatja le és hagyja jóvá a termékek forgalomba bocsátását.

DIZÁJN

DIZÁJN

A LIXIL globális tervezőcsapata a vállalat Tokióban, Tokonamében, New Yorkban, Londonban, Düsseldorfban és Szingapúrban működő hat saját tervezőirodájában a trendek és fogyasztói szokások átfogó elemzése alapján alkotja meg azt az egyedi élményt, amelyet ikonikus márkái nyújtanak. A márka az élményközpontú tervezési módszert a LIXIL fejlett technológiáival ötvözve olyan hasznos, előremutató termékeket hoz létre, amelyek alkalmasak valódi nehézségek megoldására, és világszerte rengeteg ember mindennapi életét teszik könnyebbé, élvezetesebbé. A GROHE márka esetében a düsseldorfi szakembergárda gondoskodik arról, hogy minden egyes GROHE-termék teljesítse ezt az ígéretet.

FENNTARTHATÓSÁG

FENNTARTHATÓSÁG

A GROHE egész tevékenysége a vízre épül, és ennek megfelelően erőforráskímélő értéklánccal járul hozzá a LIXIL felelősségvállalási stratégiájának megvalósításához: ennek elemei a szén-dioxid-semleges* gyártás, a felesleges műanyagok száműzése a termékek csomagolásából, valamint a víz- és energiatakarékos terméktechnológiák, mint amilyen a vízvisszaforgató GROHE Everstream zuhany. A GROHE több mint húsz éve törekszik a lehető legnagyobb fokú fenntarthatóságra: ennek keretében a 360 fokos fenntarthatósági megközelítést alkalmazza, amely munkavállalóira, beszállítóira, vásárlóira, folyamataira, termékeire és társadalmi felelősségvállalására egyaránt kiterjed.

*A CO2-kompenzációs programokat is figyelembe véve. Bővebb információ: grohe-x.com/sustainability

Tudjon meg többet!

Szenvedélyünk a víz! Tudjon meg többet is erről – merüljön el a dizájn, a fenntarthatóság, a minőség és a technológia világában a GROHE X digitális élményközpontban.