EZEK VAGYUNK!
A GROHE CÉG BEMUTATÁSA
A GROHE cég a teljeskörű fürdőszobai és konyhai megoldások vezető világmárkája. A GROHE 2014 óta az innovatív szaniter berendezéseket és lakásfelszereléseket gyártó LIXIL céghez tartozó, kedvelt márkák táborát erősíti. Hogy valóban a víz tiszta örömét nyújthassa („Pure Freude an Wasser”), minden termék olyan márkaértékeket testesít meg, mint a minőség, a technológia, a dizájn és a fenntarthatóság.
A márka GROHE QuickFix és GROHE Professional termékcsaládja, valamint prémium almárkája, a GROHE SPA révén olyan termékmegoldásokat és szolgáltatásokat kínál, amelyek könnyebbé és élvezetesebbé teszik az életet. Ezek mindegyikét úgy alakítottuk ki, hogy megfeleljen a GROHE szakmai partnerei és differenciált célcsoportjaik egyedi igényeinek.
A márka egész tevékenysége a vízre épül, és ennek megfelelően erőforráskímélő értéklánccal járul hozzá a LIXIL felelősségvállalási stratégiájának megvalósításához: ennek elemei a szén-dioxid-semleges* gyártás, a felesleges műanyagok száműzése a termékek csomagolásából, valamint a víz- és energiatakarékos terméktechnológiák, mint amilyen a vízvisszaforgató GROHE Everstream zuhany. GROHE X elnevezésű hibrid kommunikációs „ökoszisztémának” köszönhetően a márka új lendületet ad az iparágnak. A márka a márkaélmény-oldalon digitálisan, a németországi Hemerben található GROHE X márka- és kommunikációs élményközpontban fizikailag vagy hibrid módon, sőt, a több országot bejáró GROHE X kamionokkal turné keretében is összekapcsolja az embereket – ezzel is a LIXIL céljának megvalósításán dolgozik, hogy „valóban kényelmesebb, élhetőbb otthont teremtsen mindenkinek, mindenütt”.
*A CO2-kompenzációs programokat is figyelembe véve. Bővebb információ: grohe-x.com/sustainability
A LIXIL CSOPORT BEMUTATÁSA
A LIXIL (TSE-kód: 5938) innovatív szaniterberendezéseket és lakásfelszereléseket gyárt, amelyek megoldást nyújtanak a hétköznapok problémáira, és valóban kényelmesebb, élhetőbb otthont teremtenek mindenkinek, mindenütt. Japán hagyományainkra támaszkodó csúcstechnológiánk és innovációnk jóvoltából a lakásba minőségileg újat hozó termékeket állíthatunk elő. De a LIXIL-t az teszi igazán különlegessé, ahogyan ezt megvalósítja: átgondolt formatervezéssel, vállalkozó szellemben, elköteleződve a felelős üzleti növekedés és amellett, hogy mindenki számára elérhetőbbé tegye ezeket a termékeket. Filozófiánk olyan, az ágazat legjobbjainak számító márkákban ölt testet, mint az INAX, a GROHE, az American Standard és a TOSTEM. Több mint 150 országban tevékenykedő körülbelül 55 000 munkatársunk büszke arra, hogy olyan termékeket készíthet, amelyek naponta milliárdnál is több ember életében vannak jelen. További információ: www.lixil.com
MÁRKAÉRTÉKEINK
Minőség, technológia, dizájn és fenntarthatóság. Négy márkaérték, amelyek jól mutatják, mennyire fontos számunkra, hogy kivételes élményt nyújtsunk. Csak a legjobb minőséggel érjük be, mert azt akarjuk, hogy ha valaki megnyit egy GROHE-csaptelepet vagy belép egy GROHE-zuhany alá, azonnal érezze a különbséget minden más termékkel szemben.