GARANCIÁLIS REKLAMÁCIÓ BENYÚJTÁSA

GARANCIÁLIS JAVÍTÁS KÉRÉSE

A panasz benyújtásához töltse ki az űrlapot a groheszerviz weboldalon. ( https://groheszerviz.hu/). A szolgáltatások legmagasabb minőségének biztosítása érdekében tájékoztatjuk Önt, hogy a vonatkozó előírásoknak megfelelően a panasz elbírálásának ideje akár 14 nap is lehet a helyesen kitöltött kérelem beérkezésétől számítva.

HOGYAN FOGOK TÁJÉKOZTATÁST KAPNI A PANASZ DÖNTÉSRŐL?

A panasz véglegesítéséről szóló döntéssel kapcsolatos információkat a szerviztechnikus nyújthatja be a látogatás során a reklamációs portálon vagy e-mail formájában.

MIKOR VESZI FEL VELEM A KAPCSOLATOT A SZERVIZTECHNIKUS A PANASZ BENYÚJTÁSÁT KÖVETŐEN?

Az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően a panasz elbírálásának ideje a helyesen kitöltött kérelem kézhezvételétől számított 14 nap.

SZÉT KELL SZERELNEM A REKLAMÁLT TERMÉKET, VAGY A TELEPÍTÉS HELYÉN KELL HAGYNI?

Javasoljuk, hogy a terméket hagyja a telepítés helyén. Ha a panasz elbírálásához szétszerelésre van szükség, a szervizes szakember erről tájékoztatja Önt.

MIK A GARANCIÁLIS FELTÉTELEK?

A jótállással kapcsolatos minden információ megtalálható a következő oldalon: Garancia (https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html)

HOGYAN ELLENŐRIZHETEM A REKLAMÁCIÓ ÁLLAPOTÁT?

A reklamáció állapota a reklamációs portálon, bejelentkezés után, vagy a szervizzel való közvetlen kapcsolatfelvétel útján ellenőrizhető.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOK BEJELENTKEZNI A PROFILOMBA?

Az űrlap kitöltése után automatikusan létrejön egy fiók. A megadott e-mail címre a bejelentkezési adatokat elküldik. Ha a bejelentkezéssel probléma merülne fel, akkor először állítsa vissza jelszavát, ha ez a művelet nem működik, kérjük, forduljon telefonon vagy e-mailen a info-HU@grohe.com címet.

Garancia

Mi tegyek, ha nem találom a termékről kapott számlát?

Garanciális igény esetén be kell mutatni az eredeti számlát a felmerült költségekről a GROHE-nek. Ha a számla elveszett, abban az esetben előfordulhat, hogy fel kell számítanunk a javítás költségét.

A termék gyári hibás volt. Visszatérítik az árát?

Ha gyári hibás terméket kapott, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/contact/contact.html

Mire terjed ki a GROHE garanciája?

Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html

Mekkora a GROHE-termékek garanciaideje?

A termékgarancia az adott termék kategóriájától függ. Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html

A garanciaidő mindenütt ugyanakkora?

Igen, a termékgaranciánk a világon mindenütt egyforma. Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html

A cserealkatrészekre is nyújtanak garanciát?

A garancia a cserealkatrészekre is érvényes. A termékgarancia lényegében az adott termék kategóriájától függ. Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html

We use cookies to ensure that we give you the best user experience on our website. If you continue your visit, we’ll assume that you are happy to receive all cookies. Find more detailed information about how cookies are used on this website on our Privacy Disclaimer