Általános információk
Általános válaszok a gyakori kérdésekre: Rendelés és áruvisszaküldés, Alkatrész és javítás
Hogyan érhetem el a GROHE értékesítési munkatársait nagyobb volumenű megrendelés ügyében?
A GROHE-nek számos országban működik képviselete. Az alábbi hivatkozásra kattintva léphet kapcsolatba az Ön országában működő GROHE-képviselettel:
Hogyan küldhetek vissza terméket?
Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, kérjük, töltse ki az ehhez szükséges űrlapot. Az űrlapot igyekszünk a lehető leghamarabb feldolgozni, ezt követően pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben az Ön terméke még garanciális, az összes költséget mi vállaljuk. A szükséges űrlapot az alábbi hivatkozáson érheti el:
Sérülten kaptam meg a terméket. Mit tehetek ilyenkor?
Kérjük, töltse ki az ehhez szükséges űrlapot, és küldje vissza a terméket a GROHE-nek. Megvizsgáljuk a terméket, majd a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot. A szükséges űrlapot az alábbi hivatkozáson érheti el:
Javítás
Hogyan javíthatom vagy javíttathatom a GROHE-termékeket?
Ha javításra van szüksége, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi hivatkozáson:
Saját magam is javíthatom a GROHE-termékeket, vagy ilyen esetben forduljak a GROHE-hoz?
Általában azt szoktuk javasolni, hogy a helyi szervizünkkel vagy valamelyik márkaképviseletünkkel (partnercégünkkel) végeztessék a javítást, szerelést. Ha szeretne időpontot előjegyezni, kattintson ide:
Alkatrészek
Rendelhetek alkatrészt közvetlenül a GROHE-től?
Nem. Minden alkatrészt nagykereskedőkön és márkaképviseleteinken keresztül értékesítünk.
Hol találom a megfelelő alkatrész számát?
Ezt a műszaki termékismertetőben találja. Ebben minden cserealkatrész megtalálható, az árucikk (SKU) számmal együtt. De felkeresheti weboldalunkat is, ahol a termék alapján rákereshet a szükséges adatokra. Minden ezzel kapcsolatos fájl a termékoldalon érhető el.
Hol találom meg az alkatrészeket?
Látogasson el az alkatrész-keresőbe: https://www.grohe.hu/hu_hu/alkatr%C3%A9sz-keres%C5%91.html