Ügyfélszolgálat/Kapcsolat

Mikor elérhető az ügyfélszolgálatuk?

Ügyfélszolgálati központunk nyitvatartási ideje régiónként eltérő lehet. Az alábbi hivatkozásra kattintva megtekintheti az Ön országában érvényes nyitvatartási időket:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Hogyan érhetem el a GROHE ügyfélszolgálatát?

A Grohe ügyfélszolgálatát telefonon érheti el, vagy úgy, hogy az erre a célra rendszeresített online űrlapunkon elektronikus üzenetet küld. Lépjen be a „Kapcsolat” menüpontba!

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/contact/contact.html

Ügyfélszolgálatuk a hétvégén is elérhető?

A helyi ügyfélszolgálatosaink csak munkanapokon elérhetők. Kérjük, hogy sürgős esetben forduljon illetékes márkaképviseletünkhöz!

Hol találom a legközelebbi GROHE bemutatószalont?

Különböző térségekben működnek GROHE bemutatószalonok. Az alábbi hivatkozásra kattintva léphet kapcsolatba az Ön országában működő GROHE-képviselettel:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/showrooms-installer/showroom-locator.html

Mennyit kell várnom, ha időpontot kérek a GROHE ügyfélszolgálattól?

Mindent megteszünk a vásárlói megkeresése minél gyorsabb ügyintézése érdekében. Időnként rendkívül sok kérés érkezik be hozzánk, ilyenkor előfordulhat, hogy többet kell várnia, hogy sorra kerüljön.

Kivel szereltethetem be a termékeket, ha közvetlenül én magam vásárolom meg őket az üzletben?

Attól függ, hogy hol vásárolta a terméket. Általában azt szoktuk javasolni, hogy valamelyik márkaképviseletünkkel végeztessék a javítást, szerelést.

Honnan tölthetek le szerelési útmutatót a megvásárolt termékhez?

Weboldalunkon válassza ki a kívánt terméket. Az összes szükséges fájl elérhető az érintett termék oldalán, vagy a központi letöltési oldalon.

Mennyi időt vesz igénybe az ügyintézés karbantartás, ill. javítás esetén?

Ez a hiba jellegétől függ. Az ügyintézés a hiba elhárításával együtt általában 5-20 nap.