GARANCIÁLIS REKLAMÁCIÓ BENYÚJTÁSA

GARANCIÁLIS JAVÍTÁS KÉRÉSE

A panasz benyújtásához töltse ki az űrlapot a groheszerviz weboldalon. ( https://groheszerviz.hu/). A szolgáltatások legmagasabb minőségének biztosítása érdekében tájékoztatjuk Önt, hogy a vonatkozó előírásoknak megfelelően a panasz elbírálásának ideje akár 14 nap is lehet a helyesen kitöltött kérelem beérkezésétől számítva.

HOGYAN FOGOK TÁJÉKOZTATÁST KAPNI A PANASZ DÖNTÉSRŐL?

A panasz véglegesítéséről szóló döntéssel kapcsolatos információkat a szerviztechnikus nyújthatja be a látogatás során a reklamációs portálon vagy e-mail formájában.

MIKOR VESZI FEL VELEM A KAPCSOLATOT A SZERVIZTECHNIKUS A PANASZ BENYÚJTÁSÁT KÖVETŐEN?

Az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően a panasz elbírálásának ideje a helyesen kitöltött kérelem kézhezvételétől számított 14 nap.

SZÉT KELL SZERELNEM A REKLAMÁLT TERMÉKET, VAGY A TELEPÍTÉS HELYÉN KELL HAGYNI?

Javasoljuk, hogy a terméket hagyja a telepítés helyén. Ha a panasz elbírálásához szétszerelésre van szükség, a szervizes szakember erről tájékoztatja Önt.

MIK A GARANCIÁLIS FELTÉTELEK?

A jótállással kapcsolatos minden információ megtalálható a következő oldalon: Garancia (https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html)

HOGYAN ELLENŐRIZHETEM A REKLAMÁCIÓ ÁLLAPOTÁT?

A reklamáció állapota a reklamációs portálon, bejelentkezés után, vagy a szervizzel való közvetlen kapcsolatfelvétel útján ellenőrizhető.

MIT TEGYEK, HA NEM TUDOK BEJELENTKEZNI A PROFILOMBA?

Az űrlap kitöltése után automatikusan létrejön egy fiók. A megadott e-mail címre a bejelentkezési adatokat elküldik. Ha a bejelentkezéssel probléma merülne fel, akkor először állítsa vissza jelszavát, ha ez a művelet nem működik, kérjük, forduljon telefonon vagy e-mailen a info-HU@grohe.com címet.

Garancia

Mi tegyek, ha nem találom a termékről kapott számlát?

Garanciális igény esetén be kell mutatni az eredeti számlát a felmerült költségekről a GROHE-nek. Ha a számla elveszett, abban az esetben előfordulhat, hogy fel kell számítanunk a javítás költségét.

A termék gyári hibás volt. Visszatérítik az árát?

Ha gyári hibás terméket kapott, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/contact/contact.html

Mire terjed ki a GROHE garanciája?

Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html

Mekkora a GROHE-termékek garanciaideje?

A termékgarancia az adott termék kategóriájától függ. Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html

A garanciaidő mindenütt ugyanakkora?

Igen, a termékgaranciánk a világon mindenütt egyforma. Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html

A cserealkatrészekre is nyújtanak garanciát?

A garancia a cserealkatrészekre is érvényes. A termékgarancia lényegében az adott termék kategóriájától függ. Garanciafeltételeinket ide kattintva tekintheti meg:

https://www.grohe.hu/hu_hu/our-service/guarantee/guarantee.html